Subject: N24522: NOTAM A0049/25 väljastatud (ID:24522)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 13:02:07 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 24522 alusel, mis saabus meile 06-01-2025 
10:53, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0049/25
(A0049/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/020/5808N02641E001 A)EETU 
B)2501140800 C)2501171200 D)DAILY 0800-1200 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2425B 
ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 600M RADIUS CENTRED ON 
580742N 0264116E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM 
TEL +372 5562 3042. F)SFC G)2000FT AMSL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.